Medewerker Reserveringen

Jij wordt onze nieuwe medewerker reserveringen! Waarom weten wij dat zeker? Jij vindt het fijn en belangrijk om helemaal jezelf te kunnen zijn in een team. Je bent betrokken vanaf dag één. Wij nemen jou vanaf je eerste dag dan ook serieus. Er wordt echt naar jou geluisterd. En we heten je dan ook van harte welkom op je eerste werkdag. We kijken uit naar je komst!

Maar wat ga ik dan doen?

Als medewerker reserveringen ben je een secuur en commercieel organisatietalent met een sterke hang naar succes en een uitstekend gevoel voor kansen en mogelijkheden. Je hart gaat sneller kloppen van het continu zoeken naar de juiste combinatie van service en commercie. Je gelooft in de kracht van maatwerk, creatieve oplossingen en het opbouwen van relaties. Gedetailleerd werken, uitstekende sociale vaardigheden, commercieel gedreven, het nakomen van afspraken en ervaring is belangrijke bagage om succesvol te zijn. Je herkent je in de woorden; sterke persoonlijkheid, teamplayer, enthousiasme, drive en optimisme.
In een notendop ziet jouw takenpakket er als volgt uit:

  • Voeren van verkoopgesprekken voor reserveringen van onder andere trainingen, vergaderingen, congressen en evenementen voor De Eenhoorn en STUDIO33;
  • Opstellen van offertes en bevestigingen en het vastleggen van de gemaakte afspraken in het reserveringssysteem;
  • Bewaken en tijdig opvolgen van geboekte opties en taken;
  • Verzorgen van rondleidingen;
  • Relaties onderhouden met onze klanten.

Oké leuk! En wie zijn jullie dan?

Eenhoorn Meeting Center Amersfoort maakt onbezorgde bijeenkomsten mogelijk. Met onze centrale ligging op slechts 84 stappen van station Amersfoort brengen we zakelijk Nederland dichter bij elkaar. Met 32 zaaloplossingen en een restaurant hebben we altijd een passende oplossing voor een bijeenkomst. Of het nu gaat om een vergadering, training of een (product)presentatie. Daarnaast biedt STUDIO33 met haar 320 m2 ruimte aan congressen en events tot 350 personen. Op de begane grond van de Eenhoorn bevindt zich Bakery Cafe Hartig met een breed assortiment koffie- en theespecialiteiten, huisgemaakte lekkernijen en ambachtelijke sandwiches. Voor meer informatie verwijzen we je graag naar onze websites: www.eenhoornamersfoort.nl, www.studio33.nl en www.hartig.nl.

De Eenhoorn is eind 2019 erkend als “Great Place to Work”! Een Great Place to Work zijn en blijven, kan alleen met de alleraardigste medewerkers. Medewerkers die intrinsiek gemotiveerd zijn om andere mensen – klanten en collega’s – blij te maken.

Wat vragen we van jou?

  • Je bent 4 of 5 dagen (30-38 uur) per week beschikbaar;
  • Je hebt (minimaal) 2 jaar werkervaring in een soortgelijke commerciële functie;
  • Je vindt contact met klanten geweldig;
  • Je bent uit op resultaat, dus commercieel ingesteld. Scoren geeft je energie;
  • Je bent een echte teamspeler;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je kan goed omgaan met deadlines, presteert goed onder (tijds-)druk, hebt een nauwkeurige werkwijze en bent niet vies van hard werken in combinatie met hard lachen!

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Een hartelijk welkom dat jou meteen thuis doet voelen;
  • Arbeidsvoorwaarden conform Horeca cao (bespreekbaar);
  • Een hartverwarmend familie/cultuurprogramma en ongekend goede werksfeer, met uitdagend en afwisselend werk in een hecht team.

Kijk jij er naar uit om bij ons aan de slag te gaan?

Ja? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie! Deze kan je sturen naar Lieke Brons, Manager Sales & Reserveringen Eenhoorn Meeting Center Amersfoort.

Voor meer informatie over de vacature of de organisatie, kun je ook altijd contact opnemen via het formulier of via telefoonnummer 033 – 467 3730. Of kom gewoon even binnenlopen bij de Eenhoorn, je bent van harte welkom!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Direct solliciteren!