Meestgestelde vragen
Het organiseren van een bijeenkomst is veelomvattend. Onze FAQ geeft antwoorden op veel voorkomende vragen en voorziet u van tips waar mogelijk.
Algemeen
U bent uiteraard van harte welkom voor een locatiebezoek! Hiervoor kunt u een afspraak maken met ons via reserveringen@eenhoornamersfoort.nl of 033 – 467 37 30.
Eenhoorn Amersfoort beschikt over 32 zaaloplossingen. Er is altijd een ruimte die past bij uw bijeenkomst. Op deze pagina vindt u een overzicht van onze zalen en capaciteiten.
Alle zalen in te richten naar uw eigen wensen. Laat vooral aan ons weten welke wensen u heeft, wij kijken graag samen met u naar welke opstelling en ruimte het beste bij uw wensen past. Neem vrijblijvend contact met ons op.
Ja, op onze begane grond beschikt Hartig over vrije plekken om even te kunnen werken. Wilt u liever een aparte ruimte? Neem contact met ons op.
Wij richten ons op de zakelijke markt en organiseren zodoende alleen zakelijke bijeenkomsten, zoals vergaderingen, evenementen, workshops, trainingen of bedrijfsfeesten. Bij onze collega’s van het Berghotel kunt u terecht voor particuliere bijeenkomsten zoals een bruiloft of een (verjaardags)feest. Kijk op www.berghotel.nl voor meer informatie.
Eenhoorn congrescentrum beschikt over 32 zaaloplossingen. Van kleine vergaderingen tot grote congressen of evenementen, wij hebben voor elke bijeenkomst een ruimte. Vergaderingen en congressen zijn mogelijk van 3 tot 350 personen. We zijn ook uitstekend geschikt als evenementenlocatie, dan kunt u bij ons terecht tot 900 personen. Wilt u meer informatie over onze ruimtes en/of de beschikbaarheid controleren voor uw bijeenkomst? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Uiteraard! Hier vindt u de plattegrond van onze locatie.
Bereikbaarheid
Eenhoorn Meeting Center Amersfoort
Barchman Wuytierslaan 2
3818 LH Amersoort
033 – 467 37 30
welkom@eenhoornamersfoort.nl
Wij zijn een congreslocatie en zijn in principe alle dagen van de week geopend van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat. Onze openingstijden hangen dus af van onze opdrachtgevers en de bijeenkomsten die wij faciliteren. Wilt u ons spreken, dan kunt u ons het beste bellen of mailen op werkdagen. Van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur zijn wij in ieder geval altijd telefonisch bereikbaar op 033 – 467 37 30.
Eenhoorn Amersfoort ligt midden in het land in de provincie Utrecht op de kruising van de A28 en A1. Centraler in Nederland kan bijna niet. Met de auto zijn wij dan ook goed bereikbaar. Kijk vooral op onze pagina voor alle parkeerinformatie. Daarnaast ligt onze locatie recht tegenover het centraal station van Amersfoort. Wij kunnen het u van harte aanraden om met het openbaar vervoer (OV) te komen.
Wij hebben maar liefst 114 parkeerplekken waarvan 8 parkeerplekken met een elektrisch oplaadpunt. Als u de Barchman Wuytierslaan 2 invult op uw navigatie komt u automatisch terecht bij onze parkeerplaats. Kijk vooral op deze pagina voor alle parkeerinformatie.
We hebben veel verschillende zalen en vaak is er wel een zaal beschikbaar. Neemt u vooral vooraf contact met ons op zodat wij rekening kunnen houden met uw situatie.
Wanneer wij spullen van onze gasten vinden, bewaren wij dit bij onze gevonden voorwerpen. Bent u iets kwijt geraakt? Neem dan vooral contact met ons op, wij helpen u graag waar mogelijk.
Congrescentrum Eenhoorn beschikt niet over hotelkamers. Wilt u voor of na uw bijeenkomst bij de Eenhoorn in de buurt blijven slapen? Dan zijn er verschillende hotels in de directe omgeving, wij hebbe o.a. een goede samenwerking met Berghotel Amersfoort. Maar ook met de andere hotels in de buurt hebben wij goede contacten. Neem vooral contact met ons op, wij regelen het graag voor u!
Online en Hybride opties
Ja, wij faciliteren ook online vergaderingen, trainingen en andere bijeenkomsten. Daarvoor hebben wij diverse techniek in huis, zoals verschillende Logitec MeetUp camera’s. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Wanneer u een online vergadering wilt hosten via Skype of Teams is het belangrijk dat u zelf een account heeft. Voor Skype en Teams faciliteren wij alleen de hardware, zoals bijvoorbeeld de zaal, camera en het geluid. U dient zelf de online meeting aan te maken.
Via Zoom kunnen wij wel een online meeting voor u aanmaken/hosten. Dit zullen wij vooraf voor u moeten instellen, neem daarom ruim van tevoren (minimaal één week) contact met ons op. Wij nemen vervolgens graag de mogelijkheden met u door.
Ja, het is mogelijk om bijeenkomsten te livestreamen vanuit onze locatie. Wij beschikken over diverse mogelijkheden voor hybride en online evenementen. Samen met onze AV partners hebben wij diverse (hybride) livestream pakketten samengesteld zodat we voor elke bijeenkomst de gepaste oplossing hebben.
Voor kleine en middel grote bijeenkomsten beschikken wij over Logitec MeetUp camera’s, welke eenvoudig gekoppeld kunnen worden aan een laptop voor online vergaderingen via Zoom, Skype of Microsoft Teams.
Voor grotere congressen of evenementen kunt u het beste terecht in STUDIO33. Deze zaal is in de basis al voorzien van vele technische voorzieningen zoals een podium, licht, geluid en een beamer. Voor een livestream of hybride evenement kunnen wij dat uitbreiden met camera’s en eventueel een complete regie. Dit doen wij in samenwerking met onze AV partner. Op deze manier kunnen wij maatwerk leveren en beschikken altijd over up-to-date en moderne faciliteiten. Neem vooral contact met ons op voor de mogelijkheden.
Food & Beverages
Natuurlijk houdt ons keukenteam rekening met eventuele dieetwensen of allergieën van u of uw gasten. Deze ontvangen wij graag minimaal een week voor aanvang van de bijeenkomst. Wij vragen u dit door te geven aan uw contactpersoon bij de Eenhoorn.
Bent u als gast aanwezig op een bijeenkomst die gehouden wordt bij de Eenhoorn? Geef uw dieetwensen of allergieën dan op tijd door aan de organisatie van uw bijeenkomst.
De Eenhoorn is sinds 2020 Green Key Goud gecertificeerd. Dit is het hoogste niveau dat Green Key erkend. Het tegengaan van verspilling is een onderdeel waarop Green Key een locatie beoordeeld. Zo hebben wij o.a. een no-waste policy om te zorgen dat wij zo min mogelijk verspillen. Op deze manier proberen we elke dag te werken aan een duurzamere wereld. Wij hebben onze ambities met betrekking tot duurzaamheid beschreven in onze MVO-verklaring. Deze kunt u hier lezen.
Reserveringen
Mocht u in aanloop naar de bijeenkomst toch meer zalen of grotere zalen nodig hebben dan in eerste instantie gedacht, dan denken wij graag met u mee over een passende oplossing. We kunnen op voorhand niets beloven, neem vooral contact met ons op. Wij kijken graag wat we voor u kunnen doen!
Onze algemene- en reserveringsvoorwaarden zijn altijd onderdeel van de offerte die u van ons ontvangt. Ze staan ook hier op onze website.
Duurzaamheid & MVO
De Eenhoorn is sinds 2020 Green Key Goud gecertificeerd. Dit is het hoogste niveau dat Green Key erkend. Eten en drinken is een belangrijk onderdeel waarop Green Key een locatie beoordeeld. Dat wil niet zeggen dat al ons eten biologisch is. Maar wij streven er wel naar om zo duurzaam mogelijk te werken en ons daar elke dag in te verbeteren. Wij hebben onze ambities met betrekking tot duurzaamheid beschreven in onze MVO-verklaring. Deze kunt u hier lezen.
Maatschappelijke betrokkenheid vinden we belangrijk. We hebben dan ook een aparte pagina gewijd aan alle initiatieven waar wij bij betrokken zijn. We nodigen u graag uit om hier meer over te lezen.